piątek, 11 kwietnia 2014

Cz.33

Uwaga! Rozdział zawiera sceny erotyczne przeznaczone dla osób dorosłych, jeśli nie jesteś pełnoletni,czytasz na własną odpowiedzialność. 
-Lubisz tę bluzkę? -wyszeptał w moje ucho a później przegryzł płatek. Dreszcz przeszedł po moim ciele. Pokiwałam głową w potwierdzeniu na jego pytanie. Wziął głęboki oddech a po chwili wypuścił powietrze.
-Kupię ci nową kochanie-puścił mi oczko i rozerwał bluzkę. Pisnęłam lekko gdy jego ręce powędrowały na moje piersi. W duchu przeklnęłam że dziś założyłam koronkową bieliznę, wyjątkowo obcisłą. 
-O cholera! -Krzyknął Zayn. 
-Co się stało? -Momentalnie usiadłam na łóżku.
-Jesteś taka śliczna...-Przywarł do mnie ustami. Oddech przyśpieszał z każdym jego kolejnym dotykiem. -Harry jest naprawdę i głupi i ślepy.
-Czemu?
-Bo zostawił taką dziewczynę ale niech sie nie obawia. Ja sie tb zajmę-wysapał i przyparł mnie bardziej do łóżka. Z trudem łapałam powietrze a jego ręce powędrowały w dół mojego brzucha, do rozporka. Zwinnym ruchem,odpiął go i szybko zerwał moje spodnie które chwile później leżały za nim na podłodze tak jak bluzka.
-Zayn!
-Tak?
-To moje rzeczy!
-Już mówiłem. Kupię ci nowe.
Nie miałam ochoty mu się sprzeciwiać bo wiem że i tak nie miałam jakichkolwiek szans na wygranie tej kłutni. Powoli zdejmuję mi stanik. Gdy już go nie ma na moich piersiach Zayn przegryzł wargę.
-Rozbierz mnie mała-klepnął mnie w tyłek a ja momentalnie podskoczyłam. Nat teraz twoja kolej na przejecie kontroli.. Złapałam go za tors i przewróciłam tak że teraz ja nad nim wisiałam. 
-Lubie gdy dziewczyna przejmuję kontrole w tych sprawach.-puścił mi oczko i ukazał swoje piękne zęby.
Nie tracąc czasu szybkim i zwinnym ruchem zdjęłam jego spodnie. 
-Wiesz co...Może zrobimy to na podłodze?-złapał mnie na biodra, nie czekając na moją odpowiedź położył na dywanie. Zdjełam mu bokserki i moim oczom ukazała się jego duża erekcja. Zwinnym ruchem obrócił nas tak że teraz ja siedziałam na jego brzuchu.
Zayn reką przyiągnął do siebie spodnie i wyjął z kieszeni prezerwatywę. Włożył na swojego penisa a następnie podniósł moje biodra w górę. Chwile później wbił się we mnie wolno,z czasem zaczął przyśpieszać.
-Z..Zayn-jeczałam jego imię,a na mojej twarzy zaczęły pojawiać się krople potu. Poruszam biodrami w górę i w dół a następnie okrężnymi ruchami kręce swoimi biodrami. Torturuje Malika,widzę to po jego spojrzeniu. Długo nie czekałam na jego odpowiedź, Zayn przewrócił nas i teraz on znajdował się nade mną.
-Co...-zaczynam.
-Lubię gdy dziewczyna ma kontrolę ale nie zapominaj że ja tu żądze. - jęczy i wbija się we mnie z większym tempem niż tym co ja się poruszałam. Z trudem łapię oddech Co chwila jęcze jego imię.
-Gdy...zerżnę...cię...jutro...będzie...o...wiele...głośniej-wysapał Zayn, chwilę później poczułam że Zayn doszedł. Jeszcze chwilę poruszał się we mnie a następnie wyszedł. Podniósł mnie i położył na łóżku otulając kołdrą.
-Śpij kochanie....
______________________________________________________
Zjebałam....Sorry ale weny nie było :c 

5 komentarzy:

  1. Fajnie tylko mogłaś dać jeszcze coś bo wychodiz na to ze ten rozdział to tylko jedna scenka erotyczna

    OdpowiedzUsuń
  2. *O* Dobrze, że nikt nie widzi mojej miny! Muszę wyglądać jak Trynkiewicz w podstawówce! NEXT! <3

    OdpowiedzUsuń