środa, 26 marca 2014

Proloq i zwiastun! ^^

Natalie i Hazza witają! :D 
Jak już zauważyliście ,,I want to kill you. Stop me?'' Ma inną nazwę. 
W trzecim sezonie wiele się wydarzy szczególnie z panem Malikiem i Natalie^^ (Będzie się działo! xd)
Mam nadzieje że się nie obrazicie za to że opowiadanie strasznie się zmieniło : c
No więc prolog!

Wróciłam-Bóg dał mi następną szanse.
Zmieniłam się- Na gorsze.
Pokochałam-osobę której nigdy bym nawet nie pocałowała.
Uwierzyłam- złej osobie.
Zdradziłam-Nie wiem co czuć.
Żyje- powoli umierając


10 komentarzy:

  1. Awwww *_*
    Czekam na kolejną część!
    Dawaj szybko! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojoj, czekaaam!!! ale przyznam, ze takiego obrotu sprawy się nie spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z nie cierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooo Jezu! To jest jeden z niewielu blogów, od których się wręcz uzależniłam *u* Uhuhuhu Będzie się działo! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam <33333 czyli czytać już tutaj nie na "I want you to kill you, stop me?" ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze się zapytam: Jaka piosenka? Plisss powiedz bo jest świetna :****

    OdpowiedzUsuń