czwartek, 12 czerwca 2014

Serdecznie zapraszam!

Na pewno teraz, nazwa tego sezonu wam nic nie mówi ale obiecuję że za kilka rozdziałów zrozumiecie czemu taka nazwa a nie inna. 
Jak obiecałam, w następnych częściach będzie sporo wzruszeń. 
Jeśli nie chcecie czytać dalej tego postu - nie musicie.
Jedna dziewczyna zapytała się mnie, czemu nazwałam 2 sezon ,,Danger''
Otóż: Danger przetłumaczone na nasz język ojczysty oznacza niebezpieczeństwo. 
Odwołuję się teraz do rozdziału 35. Zayn dowiaduje się o ciąży. Nie chce znać Natalie. Rani ją, zostawiając samą. Nat jest zagubiona, nie wie co zrobić, obawia się że coś może sie stać złego, że grozi jej jakieś NIEBEZPIECZEŃSTWO. Idzie na imprezie gdzie spotyka Malika. Godzą się ale ona i tak musi uciekać.
Czemu? Usunęła ciąże!
Jeszcze mało argumentów?
Rozdział 39
,,To nie był mój Zayn, to nie w tym się zakochałam, nie tego kochałam'''
Natalie spotyka mulata na jego walce, widzi go na ringu, walczącego. 
Twierdzi że Zayn się zmienił i jest Niebezpieczny! 

Ale się rozpisałam (xd)
Co by tu jeszcze powiedzieć?
Hm...A tak! Zapomniałabym.
Komentarze. Jest ich coraz mniej. Wiecie że to tylko od was zależy czy pojawia się kolejne rozdziały c'nie?
Ja w każdym momencie moge przestać pisać to opowiadanie. Zakończyć je na dobre. 
Trochę was postraszyłam, to teraz mogę iść spać (xd)
Papa <3!!!




3 komentarze:

  1. fajnie, czekam na kolejne rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jprdl nie wiem jak mogłam zapomnieć o dangerze!!! Zajebisty! Kobieto wymiatasz!!! Dawaj dalej kochana. W wolnej chwili zapraszam do mnie (sorka za spam hihi Xd) buziaki

    OdpowiedzUsuń