sobota, 7 czerwca 2014

Cz.39

*6 miesięcy później*
*Natalie*

Malik vs Shearon - tak brzmiał napis na ulotce którą przed chwilą przyniósł listonosz, wraz z jakimiś badziewnymi listami. Błagam, proszę żeby to nie był ten Malik. Tylko nie Zayn. Rozwinęłam ulotkę z zamkniętymi oczami,modliłam się w duchu żeby to nie był Zayn. Otworzyłam oczy i poczułam się jakbym dostała w twarz. Mulat stał zwrócony do swojego o wiele bardziej umięśnionego przeciwnika. Oboje mieli na rękach rękawice bokserskie, wchodząc do domu na nogach jak z waty nie mogłam uwierzyć jak mój były chłopak się zmienił. Mimo iż już nie utrzymywaliśmy ze sobą kontaktów, może i o mnie zapomniał ale ja nigdy tego nie zrobię, może i znalazł sobie inną dziewczynę, ja zawsze się będę o niego bała oraz martwiła. Jego miejsce jest....wszędzie tylko nie na ringu. Nie chciałabym go widzieć po walce. Sądząc po jego przeciwniku, może być nieprzytomny, posiniaczony, okrwawiony ale dla mnie zawsze będzie idealny. Jestem idiotką ale pójdę na tą galę. Odwróciłam kartkę, w celu zobaczenia szczególnych informacji gdzie to się odbędzie. Cholera! Dzisiaj o 19:00. Pobiegłam do sypialni- dopiero 15 ale jak ja się ubiorę? Nigdy nie byłam na takiej walce, ubrać się szykownie czy może dobrać styl bardziej luźny? Westchnęłam i ruszyłam w stronę garderoby. Postawiłam na czarne rurki, miętową bluzkę, czarne buty na koturnach oraz kilka małych dodatków, typu: Kolczyki itp.

***
Kilka tysięcy nietrzeźwych osób pałętało się po ogromnej sali. Niektórzy byli na prawdę zabawni. Uśmiechnęłam się sama do siebie i ruszyłam na przód. Usiadłam w na wolnych krześle,niedaleko ringu i rozglądałam się wokoło. Jaką ja jestem idiotką. Po co wogóle tu przyszłam? Żeby podziwiać Zayn'a na noszach. Im dłużej siedziałam na tym niewygodnym krześle, tym więcej osób przybywało. Nagle muzyka się rozległa a w stronę ringu zmierzał Shearon. Muskularny mężczyzna miał całe swe ciało pokryte tatuażami. Gdy tylko był już na ringu ze swoimi prześlicznymi modelkami, kolejna muzyka dobiegła do mych uszu i na sale wszedł on. Sam! Bez żadnych modelek, tancerek czy innych botoksów. Gdy rozległ się gong, który zwiastował rozpoczęcie walki, doszłam do wniosku że cały dzień myśląc o zakrwawionym Maliku leżącym na lekarskich noszach, poszły w niepamięć patrząc na zwinne ruchy mulata. Byłam pod ogromnym wrażeniem jego umiejętności. Lewy sierpowy, prawy, i jego rywal leżał na macie lecz szybko się podniósł. Nie daje za wygraną. Zayn zamachnął się i momentalnie jego ręka uderzyła w twarz przeciwnika z ogromną siłą.
-NOKAUT! - Krzyknął sędzia unosząc rękę Zayna w zwycięskim geście. 
To nie był mój Zayn, to nie w tym się zakochałam, nie tego kochałam. 
Szybko wybiegłam z sali nie chcąc spotkać się z nim. Szybko tego pożałowałam bo gdy byłam przy samochodzie, dwóch obleśnych typów podeszło do mnie.
-Co taka śliczna dziewczyna robi sama?- Jeden przycisnął mnie do maski a drugi przyłożył mi nóż do gardła.
-Zostawcie ją albo zapierdole wam te pojebane łby! - O nie, nie, nie! Zayn! Mężczyźni odeszli i zostaliśmy sami. Zakryłam włosami twarz tak by nie mógł mnie ujrzeć. Nie teraz, nie jestem gotowa na spotkanie z jego wypalającymi dziury w sercu, oczami.
-Um, dziękuję-szepnęłam 
-Nie ma za co mała, nic ci nie zrobili?
-Nie.-Odwróciłam sie na piecie i obeszłam samochód, rece mi się trzęsły, powoli włożyłam kluczyki do zamka, gdy się usadowiłam na siedzeniu i miałam zamiar zamykać drzwi usłyszałam jego głos.
-Nadal cię kocham Natalie 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ludzie trzymejta mnie bo nie wytrzymie :D
Ostatni rozdział w tym sezonie o.o
I jak wrażenia po rozdziale? Zayn rozpoznał Nat! *.* xD 
Mam do was prośbę. Moglibyście w komentarzach napisać co wam się najbardziej podobało w tym sezonie? Byłabym bardzo wdzięczna. Jeśli macie jakieś pytania odnośnie nowego sezonu to pytajcie! ;) 

4 komentarze:

  1. Jezu świetny !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tylko tyle. Mam masę nauki a i tak codziennie wchodzę na lapka aby zobaczyć czy nie dodałaś rozdziału. Co to znaczy ?! ŻE JEST BOSKI <3 KC !

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG *-* Nie mogę się doczekać następnego sezonu <3 Zaczęłam to czytać jak były zaledwie 2 rozdziały <3

    OdpowiedzUsuń